۶ پاسخ

من ۲سال پیش زایمان کردم باهاش جای بخیه ام که عالیه دستمزدم نگرفت جدا تو بیمارستان محب کوثر یوسف آباد

بله من
شماام با ايشونى ؟

منم زایمانم باهاش بود خوب بود
ولی برای مراجعه معمولی خوشم نیامد از مطبش دیگه نرفتم

من سر ارسام تحت نظرش بودم

منم شهریور باهاش زایمان کردم مطبش رو برده فرمانیه

من باهاش زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی