خانوما من توی واژنم احساس نبض زدن دارم چیه طبیعیه؟

۴ پاسخ

منم همچی حس داشتم جفتم پایین بود خلفی پرویا . شمارو نمیدونم

واسه من بریچ همین طوری هستش

الان در کل نی نی اونقد بالا نیومده
واسه منم اوایل همونجاها حس میشد
الانه ک بالاس و اطراف پهلو و ناف حسش میکنم

نینی هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری