کدوم بیمارستان دولتی واسه زایمان خوبه توی کرج

۵ پاسخ

سلام کجا زایمان کردی طبیعی یا سزارین؟؟؟راضی بودی

من بجه اولم البرز زایمان کردم خوب بود

البرزز

دولتی تو کرج تعریفی نداره یعنی کلا من تعریف نشنیدم حتی کمالی هم میگن خیلی بد برخورد میکنن زن باردار رو ول میکنن ببخشید ببخشید اینجوری میگم انگار یه موجود چهارپا داره زایمان می‌کنه تنها حسنی که داره دستگاه های زیادی داره برای بچه ها و تکمیل واگرنه از نظر رسیدگی و بهداشت من شنیدم صفره و خیلی هم شلوغه اونجا

کمالی البرز

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین و جوجه 🐣 مامان رادین و جوجه 🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری