۱۱ پاسخ

به نظرم ۶ ماهگی

۷ماهگی

برای من کامل شده فقط منتظرم سرویسم آخر فروردین آماده بشه بچینم

واقعیتش ما قبل عید همه رو خریدیم تموم کردیم البته قبلا ها کم کم اسپورت خریده بودیم که یهو واسمون فشار وارد نشه😬🤦‍♀️
چون همه چی بعد عید خیلی گرون شده فقط تنظیم اتاق خواب نینی مون مونده که اونم تموم کنیم حله فعلا باید بودجه رو تنظیم کنیم

من که گرفتم😀

هر موقع بخری ضرر نمیکنی😂

من که از اول کم کم خریدم اینترنتی و حضوری

بخاطر شرایط بد اقتصادی شروع کن از الان سخته یه دوماه اینا بخری

هفت ماهگی
بعدش سنگین و بی حوصله میشی،

وقتی جنسیت رو فهمیدی

۶ ماهگی که سنگین نشدی

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رقیه جان🩷 مامان رقیه جان🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد