مامانا از چند ماهگی شروع کردین به خرید سیسمونی؟ 🫠

۱۱ پاسخ

من اینقدر فعلا چند تیکه بزرگ مثل تخت کنار مادر و کالسکه و کریر و روروئک گرفتم گفتم باز تا بعد عید خیلی بالا تر میره

از ۱۸

ماه ۵

من منتظرم برم انومالی بعدش شروع کنم

والا چن سال پیش ک گرونی بیداد نمیکرد، میذاشتیم چن ماهه آخر سیسمونی میخریدیم.
اما الان هرموقع بتونی باید کم کم بخری ک ب گرونیا نخوری.

بعد انومالی

هنوز نخریدم

من تموم کردم خداروشکر 😍

من امروز رفتم دوسه تیکه خریدم البته من بچه دوممه و سیسمونی نمیخاد فقط لباس و یکم وسیله خرده ریز
اگه بچه اولته و سیسمونی کامل میخوای از همین الان کم‌کم شروع کن بگیر انقدددد گرون شده که هر بار باید بری چند تیکه بگیری بیای

بعد انومالی

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی