۶ پاسخ

من از اینا میخوام بگیرم

تصویر

شما جنسیت نی نی تون چیه؟

من که هنوز هیچی نگرفتم فقط سرویس تخت و کمدشو سفارش دادم یکی دو هفته دیگه میگیرم میگن ۷ ماهگی خوبه خرید کنی قشنگ حالت خوبه میتونی راه بری انتخاب کنی هر چی میخوای

من تازه فهمیدم هنو چیزی نگرفتم
نینیم دخمله😍

الهیی عزیزم خیلی ذوق دارین بسلامتی و شادی خرید کنی برامنم دعا کن زود از این مرحله بگذرم

من از اول ۶ ماه شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ویکم بارداری