۱۵ پاسخ

بعد انومالی همه چیو خریدم بعد گرما و سنگینی وزن ادم خیلی سختشه

از ماه هفتم خوبه شروع کنی

من خریدم تموم کردم

انشالله از ۲۸ هفته به بعد

من عید رفتم تکمیل خرید کردم پنج ماهم بود فک کنم، گفتم بیفته توگرما وزنمم سنگین میشه نمیتونم برم خرید
الان فقط یکب دو قلم اکسسوری هاش مونده که بخرم تیر هم میچینم

دردسر نداره
من دو روز ۳ ساعته خریدام انجام شد
ولی همه خریدامو نوشته بودم تعداد لباس و
حتی مارک هایی ک میخواستم برا همین خریدام طول نکشید

من هفته پیش خریدم

منم نخریدم هنوز

چیزی نخریدم

همین بعد انومالی سنگین نشدی برو بگیر یواش یواش، چون خیلی خستگی داره

از ماه هفتم به بعد

منم هنوز نخریدم منتظرم هفته های پر خطرم بگذره بعد با خیال راحت برم خرید

سلام هنوز خرید نکردمه نمی دونم کی برم خرید

از بعد آنومالی

من ماه هفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ام بارداری