از پارسال 😂😂😂
از اول که فهمیدم باردارم همین جوری خریدم ولی هنوز مونده
از الان کم کم دارم میخرم
وقتی جنسیت معلوم شد
از بعد انومالی گرفتم الانم تموم شده ، چون ممکنه ادم سنگین بشه یا طول سرویکسش بیاد پایین دیگه نتونه راه بره
از هفته پیش
من از ۳ماهگی شروع کردم🥹
از پریروز شروع کردیم
من از ۲ ماهگی شروع کردم، فقط تختو کمدش و لباساش و اسباب بازیاش موند واسه بعد تعیین جنسیت، ک اونارو هم بعد تعطیلات گرفتم و الان منتظر اماده شدن تختو کمدشم😍
از ماه پنج ب بعد براش کم کم بخر چون ماهای اخر برات سخت میشه
ماه دیگه ایشالله اگه خدا بخواد
یسری چیزا که دختر پسر نداشت رو خریدیم باقی چیزا مثل لباس بعد تعیین جنسیت
۲۵ هفته به بعد
از الان تیکه های سفارشی رو سفارش بده ، ریز ریز هم برو خرید اذیت نمیشی
اکثرن از ۶.۷ ماه شروع میکنن اونو دیگ خودت میدونی
من از اواخر این ماه قراره بخرم
من دیگه دارم تمومشمبکنم
من ک فعلا هیچی
من واسه بچه اولم ۸ ماه شدم خواستم بخرم ، خیلی اذیت شدم
الان میخوام زودتر شروع کنم به خرید
من از ماه دیگه شروع میکنم انشاالله خدا بخواد هیچی نخریدم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.