عزیزان شما از کی شروع کردین به خرید سیسمونی؟

۱۵ پاسخ

والا هنوز نگرفتم با این شرایط جنگ و بی پولی و نبود کار هم فعلا سمتش نرفتم تا ببینیم یک ماه آینده چی میشه تموم میشه همه چی به زندگیمون برسیم یا نه

من منتظرم ج ن گ تموم شه برم عبدل آباد

منم منتظرم جنگ تموم شه با انلاین وصل شه بخرم یا برم تهران بخرم

زوده فعلا برای خرید منکه گذاشتم خرداد ماه برم خرید الان بنظرم چیز زیادی ندارن چون توی وضعیت جنگی بازارم آنچنان چیزی نداشت...همشونم میگفتن صبرکنید تابینم بعدجنگ چجورمیشه

من فقط کالسکه گرفتم هنوز نرفتم،میخواستم برم که ج ن گ شد

من تازه شروع کردم فقط 10 تومنی لباس خریدم سعی دارم زود تموم کنم چون بعدش سنگین میشم نمی تونم برم بیرون

من 2دست لباس‌ بایه سرهمی و دورپیچ وکیف که ستن با3تاجوراب فعلا گرفتم
پریروز ازداروخانه پستونک و شیشه شیر بیبی لند گرفتم
مابقی روهم میخوام 2ماه آخر ایشالا بگیرم

وای سوال منم همینه من اصلا نمی‌دونم از کجا شروع کنم

منم هنوز نگرفتم 😐😂

هنوز نگرفتم

بعداز انومالی ۱۹ هفته سه روز

بعد آنومالی کم کم شروع کن بنظرم

از الان آروم دارم میگیرم

از۲۳هفته شروع کردم ب خریدن خریدم کلا دوسه روز بیشتر طول نکشید

من از ۱۲ هفته کیف پتو گرفتم اللنم کم کم دارم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری