خرید سیسمونی رو از کی شروع کردین؟ من هنوز هیچی نخریدم

۱۴ پاسخ

من بعد آنومالی میخوام بخرم

تا وقتی وزنت زیاد بالا نرفته و سنگین نشدی بری بهتره. راحت میگردی و خرید میکنی
بنظرم جنسیت مشخص شد بعدش موقع خرید هست
و اینکه هرچی دیرتر بری همه چی گرون تر میشه

از وقتی جنسیت رو متوجه شدم از ۱۵ هفته

از ۶ماه به بعد

هرچه سریعتر چون همه چیز داره گرون میشه شدیدا

لباسای سفید نوزادی ک از اویل گرفتم بقیش از ۱۹ هفته

ازتشکیل قلب،بعدسلفری ک مطمئن شدم چیه شروع شد کم کم

من اتاقشم چیدم 😅

استراحت مطلقم 😭🥲

منم هیچی نخریدم هنوز استراحتم 🥲

از وقتی حقوق گرفتین شروع کن😂😂🤨

تو هفت ماه افتادم خریدم چ

منم‌چیزی‌نگرفتم‌فقط چند دست لباس گرفتم🙁😂

از الانا دیگه شروع کن کم کم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری