خانما شما از کی خرید سیسمونی کردین

۹ پاسخ

هر کی هر وقت دوست داره . ولی من خودم از ۶ ماهگی میخام شروع کنم ب خریدن البته اگر مامانمو بتونم تا اونموقع کنترل کنم 😅

من هنوز هیچی نیست دارم میخرم 😂😂😂😂

من از حالا خورد خورد میگیرم . از طریق ازمایش سلفری جنسیتشو فهمیدم و خریدامو انجام میدم

بعد جنسیت بهتره خرید کنی ولی من قبل اینکه جنسیت بفهمم هم خریدایی کردم ک اسپرت و رنگ کرم میخریدم الانم ک نی نیم دختره چند تا تشک و بالش درست کردم و منتظرم پول بیاد دستموم تا چیزای دیگشو بخرم .

بعد از تعیین جنسیت

از وقتی جنسیت فهمیدی دیگه اگه تحمل نداری کم کم شروع کن🥰

منم از ۶ماهگی میرم اگه خدا بخواد

من چون خودم میخوام بخرم بعد آنتی یواش یواش میگیرم

من چون حدسم دختر بود کفشاشو خریدم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری