شما از کی خرید کردین برا نی نیتون

۱۱ پاسخ

من از الان دارم میخرم کم کم

وقتیکه جنسیتشو دقیق فهمیدی
نه حدسی

سلام عزیزم امروز داشتم تاپیکاتومیخوندم فهمیدم جنسیت نی نی ات اشتباه گفتن عکس انتی توداری

من هنوز نخریدم. ولی از دو سه هفته دیگه شروع میکنم وسایل بهداشتی و حمام بخرم.

من الان دارم میخرم کم کم

من دارم کم کم میخرم ک بهم فشار نیاد

والا من میخواستم بعد آنومالی بکنم دیروز با بابام اینا رفته بودیم بیرون طی یک حرکت انتحاری یهو سرویس لحاف تشک و پتو و فرششو خریدیم اومدیم.😁😁😁😁

هنوز که چیزی نخریدم شاید همون ماه نهم بگیرم

از 11 هفته

وقتی سونو رشد رو برم ک بتونم لباس سایز خوب بردارم.ولی وسایل حموم و....از هفته دیگه انشالله

من از الان دارم میخرم کم کم

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱ ماهگی
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری