از چند ماهگی برا نی نیتون لباس گرفتین؟؟

۱۳ پاسخ

هنوز چیزی نگرفتم. اردیبهشت یا خرداد میرم خرید

من تازه ی دست لباس براش گرفتم کم کم بگیر

از چند سال قبل تصمیم 🤣

که البته جنسیت متفاوت شد و موند روی دستم 😁

من از ۱۳هفته

از وقتی جنسیت مشخص شد شروع کردم

من الان گرفتم

۳۷ هفته یک هفته پیش😂

از آنومالی به بعد ک جنسیت صد در صد شد

بعد انومالی شروع کردم خرید
خداروشکر تموم شد نموند این روزا

منم هنوز هیچ نگرفتم

من بعد انومالی ک مطمئن شدم جنسیت رو

از وقتی جنسیت رو فهمیدم یواش یواش گرفتم

من از الان کم کم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری