هنوز چیزی نگرفتم. اردیبهشت یا خرداد میرم خرید
من تازه ی دست لباس براش گرفتم کم کم بگیر
از چند سال قبل تصمیم 🤣
که البته جنسیت متفاوت شد و موند روی دستم 😁
من از ۱۳هفته
از وقتی جنسیت مشخص شد شروع کردم
من الان گرفتم
۳۷ هفته یک هفته پیش😂
از آنومالی به بعد ک جنسیت صد در صد شد
بعد انومالی شروع کردم خرید
خداروشکر تموم شد نموند این روزا
منم هنوز هیچ نگرفتم
من بعد انومالی ک مطمئن شدم جنسیت رو
از وقتی جنسیت رو فهمیدم یواش یواش گرفتم
من از الان کم کم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.