۸ پاسخ

لباس فقط صفر دو دوست
۱ سه دست بخر جنس خوب
بقیه بزار بعد تولد
دختر من کلی لباس داره که مناسبش نیست
چون همشون آستین بلند و دختر من گرمایی شدید
بزار دنیا آمد بخر

از هر سایز سه دست گرفتم چند تا هم سر همی

یه سه تیکه سایز 0 خریدم
یه دست 1 دو دست ۲ ک یکی شون ست ۵ تیکه اس یه ۳ دست سایز ۳ و بقیه رو هم پارچه گرفتیم مامانم میدوزن راحتی برا تو خونه دیگه نوزادی نخریدیم
یکمم بیرونی خریدم همینا

من هنوز خیلی نخریدم
ولی تصمیم دارم از هر سایز ۵ دست بگیرم راحتی
لباس بیرون هم با توجه به سنش تو هر فصل یکی دوتا واسه قشنگی میترسم اندازه هاش اوکی نباشه صبر میکنم برای لباس بیرون تا به دنیا بیاد و هر مناسبتی که پیش امد با اندازه دقیق بگیرم.

من رسیدم ب این هفته ولی هنوز نخریدم ..گیج و گنگم انگار😐😐😐

منم دخترم اخرمهربدنیامیادبه امیدخدا نمیدونم چیجوری بگیرم لباس براش 😕

من که میخوام لباسو تا ۶ ماه براش بخرم بعدش دیگه با خودش ایشالله برم بخرم

منم برا لباس موندم ادم نمیدونه چ سایزی بخره

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری