اگ اوضاع خوووب بشه ایشااالا شروع کنیم اصلا بااین اوضاع دلم نیس
من میخواستم بعد از انومالی شروع کنم ولی جنگ شد 😢
من بعد از جواب سلفری رفتم خریدم همه چیزو. هم بعدش گرون تر میشد ، هم خودم سنگین میشدم، هم گرم میشد و حوصله ام نمیشد برم بیرون. الان دیگه هرچی به ذهنم میاد شاید کم باشه میرم میگیرم که اونم دو سه تا مورد بوده
من بعد انومالی همه چیزشو گرفتم بجز سرویس چوبش ک اونم انشالله تا یکی دو هفته دیگ میگیرم بس ک ذوق دارم
من جنسیت بچم مشخص شد سلفری دادم
تا الان تقریبا جز چوبی همرو خریدم
هم گرون میشه هم سنگین تر میشم هم هوا گرم میشه
همین الانش طاقت گرما ندارم
هم واقعا نمیتونستم صبر کنم ذوق داشتم
بعد انتی رفتم وسایل بیشتر خریدم
من میذارم دو ماه مونده
الان خیلییی زوده
هر سری ی تیکه خریدم تا تموم شد
از بعد انتی😍🥺🥹🌹
من تصمیم داشتم قبل از عید بیشترشو بگیرم با این شرایط هیچی فعلا😏
من بعد انتی دلم میخاد یکمش بگیرم😂❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.