از اتاق نینی بعدا برامون عکس بزار
والله تاالان نخریدم
از ۷ ماهگی شروع میکنم
منم میخوام شروع کنم ب خریدم البته جنسیت معلوم نیست هنوز ولی چیزای اسپرت میخرم فعلن برا قلب مامانش 😍🥹🫀
11 هفته همه رو خریدم فقط موند یکم اسباب بازی و لباس واسه جنسیت اونم 13 هفته مطمن شدم جنسیت و همه رو خریدم
بعد از انتی شروع کردم
من با سرویس چوب شروع کردم و کم کم وسایلی مثل روروئک کالسکه ننو تشک کاردار سرویس پتو هاش اینا خریدم و هر دفع میرم بقیه چیزاشو میخرم لباساشم گذاشتم بعد انومالی
همش اسپرت خریدم مثل عکسی که گذاشتی کرم رنگ و سفید
والا تو این گرونی الان بخری کم کم خیلی بهتره ، یدفعه ادم بهش فشار میاد نمیتونه ، من شروع کردم به خریدن
من چون جنسیت بچم زود مشخص شد
خریداش خیلی زود انجام دادم همه چی داره لحظه ای گرون میشه یه پاپوش قیمت کردم چند روز پیش گفت ۸۰۰ امشب رفتم گفت ۹۵۰ 😑 اگر بتونی زود خرید کنی واقعا به صرفه تر
جز وسایل بهداشتی تقریبا همه چی گرفتم براش کمدش هم هنوز آماده نشده
من از ۱۶ یا ۱۷ هفتگی بود
قبل از تعیین جنسیت چیزایی که به جنسیت ربط نداش خریدیم
کالسکه و کریر و یه سری خرده ریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.