ی سری چیزا جنسیت نداره بااین تورم و جنگ بنظرم بعد سونو تشکیل قلب شروع کن ب خرید،مثلا میتونی شیشه و شیر وپستونک و مواد بهداشتی رو بخری چون از تایمی ک برای استفاده باز میشن انقضا شروع میشه،میتونی کالسکه صندلی ماشین و این چیزام بخری چون رنگ و مدلشون اسپرته یا اگر رنگی مدنظرته مثلا الان همهنود میخرن ب جنسیتم نگاه نمیکنن میتونی گهواره یا تخت کنار مادر یاننو حالا هرچی ک مدنظرته بگیری یا مینی واش قصد خرید داری اونو بگیری تا اینارو بخری جنسیتم معلوم شده شروع میکنی ب خرید بقیش
بستگی به خودت داره اگه پولشو داری بزار تو ماه های بالا یک جا بخر اگر خرد خرد پول دستت میاد از هفته های پایین ریز ریز بخر
من که سرویس چوب و گرفتم هرروز داره گرون تر میشه
سلام مامان های عزیز من 7هفته باردارم خیلی حالم بد میشه نمیتونم چیزی بخورم از همچی بدم میاد. هم از غذا و هم از چیزای شیرین خیلی هم گشنم میشه ضعف میکنم ولی هیچی باب میلم نیست بنظرتون چیکار کنم😫🫠؟
بعد انومالی
ب نظر من با این شرایط گرونی هرچی دیرتر بگذره از خرید بدتره چون بعدا پوست آدم کنده مبشه
به نظر من اگه پول یکجا باشه خوبه از ماه ۷ یا ۸ شروع به خرید کرد
سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 450 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop
از ۲۰ هفته به بعد
من که از الان خریدم😂😂😂🤦♀️
بهتره از ۲۰ هفته ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.