دوستان شما از چند ماهگی شروع میکنید به خرید سیسمونی ؟

۱۳ پاسخ

تو این مملکت که همه چیزش روز به روز گرون میشه امروز بخری بهتر از فرداس

من ۷ ماه شدم رفتم

والا من همین ک فهمیدم باردارم رفتم یکم خرید کردم😂بقیشم بمونه برا بعد اینکه جنسیتو فهمیدم

از اونجایی که گرون میشه هرچی زودتر بخریم بهتره😂

من گرفتم تقریبا همه چیو فقد سرویس تشکش مونده

سه ماه سوم

من دیگه زود نمیخرم.

الن خیلی زوده از ۷ ماهگی

از ۶ماهگی ب بعد

3 هفته دیگه جنسیت بفهمم میخرم

من 30به بعد

سلام از ۷ماهگی

از وقتی جنسیتش مشخص شد شروع کن
تا سنگین نشدی کامل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سه تا قند عسل مامان سه تا قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی