۱۳ پاسخ

من از هفته ۲۷ بارداری شروع کردم خریدم البته تخت اینارو

😍😍😍😍

از الان کم کم بخر

سایز ۰ بنظرم ۳دست بگیری کافیه چون نینی زودبزرگ میشه

من نگه داشتم بعد۶ماهگی آرووم آرووم خریدم

من ک هنوز شروع نکردم فعلا هم قصد ندارم

درخواست میدی گلم

من بیشترش رو خریدم فقط چند دست لباس بیرون مونده

تجربه یکی از مامانا

تصویر

بنظرم پول الکی ب تخته و این چیزا نده بخصوص اگر جات کوچیکه در حد مایحتاج اصلی بخر

نوزادی چند دست بگیر مناسب فصلی

تاپیکم و ببین نوشتم

جنسیت معلوم بشه می‌خرن

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری