خانوما شما از کی شروع به خریدن سیسمونی کردین؟ من هنو هیچی نخریدم

۱۷ پاسخ

من ماه پنجمم ی دوهفته ای میشه خریدم میخاستم دیرتر بخرم دیدم روز ب روز همه چی‌داره میره بالا گفتم بخرم بزارم بهتره فقطم چیزای جزئی و ضروری گرفتم نزدیک۱۰تومن‌شد‌ توهم حالا ی یماه دیگ کمکم شروع کن ایشالا

از وقتی جنسیت و فهمیدم

کم کم بخر چیزهای اسپرت

تاپیک آخرم 🥲

تاپیک آخرم 🥲

من تا 8 ماهگی نخریدم

من چون مجبور شدم تو ۱۵ هفته آمینو انجام دادم و جنسیتش معلوم شد بعد از استراحت مطلقم که میشدم ۱۸ هفته رفتم شروع کردم خریدشو ولی هنوزم کامل نشده

من بعدآنومالی شروع کردم دارم کم کم میگیرم
ولی تنهامشکل اینه همه چی روزبه روزداره گرون میشه🤷🏻‍♀️

من تازه شروع کردم، میخواستم دیرتر بخرم ولی واقعا هر روز داره همه چیز گرون و گرونتر میشه

اگه دوس داری تیکه های بزرگو بخر که بعدا دستت برا بقیه چیزا باز باشه
مثلا اگه صندلی ماشین و کالکسه و کریر و از این جور چیزا میخای بخری الان بخر

فعلا زوده بابا
من ی هفته اس ی چند تیکه اشو خریدم

هروقت سونو آنومالی جنسیت رو قطعی بگه

خیلی زود نیست عزیزم؟الان که اصلا جنسیت نینی ام نمیدونی

زوده من برج ۶ به امید خدا شروع میکنم که میشم هفت ماه

هفته ی شما بودم که نخریدم
یادمه سه ماه ب زایمان بیشتریا خریدم لوازم جزئی پوشک شیشه شیر شامپو این چیزا یک ماه ب زایمان

زوده یکم ولی میتونی نشون کنی که از بیست هفته به بعد کم کم بخری اینجوری زیادم اون موقع سر پا نیستی که فشار بیاد

فعلا زوده من سر دخترم ۷ ماهگی رفتم‌خرید

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی