خانوما سیسمونی کی باید بگیریم از چند. ماه مانده به. زایمان

۱۱ پاسخ

هروقت جنسیت بچت مشخص شد برو بخر. چون هم ماه های اخر سنگین میشی نمیتونی بری بیرون هم اینکه کم کم بخری راحتتری تا اینکه بذاری همشو لحظه اخر.

من از همون ۱۲ هفته ک جنسیت گفت همه رو خریدم
فقط تخت و کمدش مونده
انشالا یکی دوماه دیگه

بستگی به خودت داره

۵ یا ۶ ماهگی ک هنوز زیاد سنگین نشدی

همه میگن ماه ۶/۷ب بعد
ولی من طاقت ندارم، چیزای کوچیکم شده بعد از اینکه جنسیتش مشخص شد میخرم

من سربارداری اولم مامانم سرهفت ماه رفت برام خرید کرد، این یکی خریداش باخودمه ولی بازم مامانم میگه صبرکن هفت ماهت بشه قبل هفت ماه خوبیت نداره!

من ۱۲هفته خریدم همرو از انتی رفتیم سیسمونی خریدیم😂

بعد از انومالی کم کم شروع کن

بنظرم تا جنسیت رو فهمیدی برو بخر هم بخاطر اینکه هزینه تلمبار نشه هم اینکه ماه های اخر سختت میشه بری خرید الان راحت برو بگرد خوبشو بخر

بعد از آنومالی که جنسیت معلوم شد خرد خرد بخر

۵ ماه به بعد کم کم بخر گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان Mahta🌙✨ مامان Mahta🌙✨ هفته سی‌ام بارداری