۴ پاسخ

من ميدم ولي تغيرري نكرد تا حالا ٢ تا دادم

من دوستم داد بچش خیلی بیشتر شیر میخوره . میریزه تو شیرش

اگه رفلاکس داشته باشه یا حساسیت به پروتئین مناسب نیس من برای دخترم گرفتم به خاطر حساسیت التهابش بیشتر شد و دکترش گفت ندم دیگه

من امروز میخوام برم دکترش ازش بپرسم

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی