۳ پاسخ

صد در در صد میشه انجام داد خیلیم خوبه ضرری هم نداره
کی میتونه تیغ بزنه فرداش دوباره در بیاد

بخاطر دردش انجام نده چون مستقیم رو بچه تاثیر داره

انجام نده
بده همسرت شیو کنه برات

سوال های مرتبط

مامان غزل مامان غزل ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد