خانما اگ شیرخشک ب بچه نسازه چ علائمی داره؟

۲ پاسخ

رفلاکس
اسهال
جای باسنش هم ممکنه بسوزه

رفلاکس میگیره دختر من رفلاکس گرفت قطع کردم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی