خانما رازیانه برای زن شیرده خبه

۵ پاسخ

اگه نوزاد پسر دارین خوب نیست

نه خوب نیست نخور

عااااالی هم تمام باقیمانده رحم رو خارج میکنه هم شیرافزاس

آره
تو قرص‌ها و قطره‌های شیرافزا استفاده میشه

اره باعث افزایش شیر میشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان 𝐀𝐛𝐛𝐚𝐬🦋 مامان 𝐀𝐛𝐛𝐚𝐬🦋 ۱۵ ماهگی
مامان گنجد مامان مامان گنجد مامان ۱۱ ماهگی