۳ پاسخ

سلام دوستان منم یک سال و چهارماهه باردار نشدم 😞😢

عزیزم شاید اسپرم های همسرت مشکل داره ازمایش نداده؟

من تنبلی هم ندارم هرماه با فولکیول عالی بالای ۲۰ بدون هیچ دارویی بازم باردار نشدم ای خدا خسته شدم افسرده و چاقم دارم میشم

سوال های مرتبط