۱۰ پاسخ

والا ب نظر منکه کلن دیر میگذره😐😐😐😐😐

دییییررررررر

خیلی دیر میگذره
خیلی
یعنی ۸ماه یه طرف این دو هفته اخر یه طرف

تا چشم ب هم بزنی تموم شده زمان مثل برق و باد میگذرع

مثل نور میگذره عزیزم

واسه من مثل برق گذشت سخت نگیری زودمیگذره

برا من که خیلی دیررررر

دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــره من دو هفته است تو 30هفته ام😂

😂واسه منکه خیلی زود گذشت چون فقط بخور و بخواب بود😂

تا الان که دیررر گذشت

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان پناه خانوم 🩷✨ مامان پناه خانوم 🩷✨ ۷ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد