۴ پاسخ

حتی شاید لکه بینی هم داشته باشی که طبیعیه

طبیعیه

چند سانت بودی ؟؟

چجوریه؟؟همون ک میبینن چند سانت باززه رحم یا فرق داره
من فردا دارم

سوال های مرتبط

مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر رضا💙🥹 مامان امیر رضا💙🥹 ۱۳ ماهگی