۴ پاسخ

با غذا اشکالی نداره مثل فرنی و شیر برنج
اما تنها نباید بدی

به عنوان نوشیدنی نمیشه فقط تو غذا میتونی استفاده کنی

فقط باهاش میتونی غذا بپزی

نه خواهر بعد یک و نیم سالگی

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۰ ماهگی