گرمیچر خوبه یا پدی لاکت؟

۶ پاسخ

عزیزم گیرمیچر برا دل پیچه و پدی لتکت که زرد رنگه جلدش برا وقتاییه که بچه شکم چندین بار کار میکنه و بی بی کر که جلدش آبیه برت وقتاییه که بچه خیلی کم شکمش کار میکنه اینارو دکتر بچم بهم گفته

گرمیچر خیلی خوبه.

گریمچر

پدی لاکت بیشتر برا یبوست و اسهال خوبع

هردو بستگی داره کدوم ب نوزادت بسازع

گریمیچر

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی وپناه مامان علی وپناه ۱۲ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی