دوستان تفسیرش چی میشه

تصویر
۳ پاسخ

استرس نمی‌دم ولی فکر کنم داری سقط میکنی ک خدارو شکر خودش بشه بهتره کورتاژ کنی رشدش تو ۶ هفته مونده البته اگه درست. گفتی تاریخ پریودیت شاید ۶ هفتتع؟؟. ب نظرم. دو هفته صبر کن

بنظرم همه چی خوبه. ساک حاملگی تشکیل شده ولی هنوز قلب تشکیل نشده. فک میکنم دو هفته صبر میکنن مجدد سونو میگیرن که ببینن به امید خدا قلب تشکیل شده باشه. هفته ۶ بارداری هست.

هفته ۱۱ بارداری هستم افتادم ب خونریزی

سوال های مرتبط

مامان ماهین مامان ماهین ۲ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه خانوم من مامان پناه خانوم من ۲ سالگی
مامان نورا وفندق مامان نورا وفندق هفته چهاردهم بارداری