خانما کدوم بیبی چک بنظرتون بهتره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مدیکور

مدیکور
مارک بتا
وونکلتو
ویتاسان
من اینا رو استفاده کردم همش خیلی خوبه درست در میاد

بالایی خوبه ولی در کل مثبت باشی همشون نشون میده

مدیکور

درکا بزن،
اگر مثل باشه چند روز بعد تکرار کن

با این پریود شدم

تصویر

ویتاساین برا من هاله کاذب انداخت

دریکا بالایی زدم خوب بود

عزیزم اگر مثبت باشه نشون میده فرقی نداره

روژان و مدیکور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ملورین مامان ملورین هفته ششم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گرده مامان گرده قصد بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری