بیبی چک رو کی بزنم بهتره ؟

۳ پاسخ

من روز چهار بتام منفی بود امروز ۶ تاخیرم ام بوده منتظرم تا اخره هفته بی بی بزنم

ساعت ۱۰ صب و ۱۰. روز تاخیر

اولین ادرار صبحگاهی

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان دوقلوها❤️

معجزه مامان دوقلوها❤️ معجزه هفته بیستم بارداری