سلام دوستان بی بی چک کی بزنم بهتره

۸ پاسخ

بعد از تاخیر صبح زود بزن

استرس دارم بنظر نشد بعد یک هفته مجددبزنم

من ۴ روز گذشته بود از موعدم سریع دو خط افتاد

من سه روز گذشته هنوز نزدم. صبر میکنم تا 20 این ماه بعد میزنم. صبر کن باهم بزنیم😁😂

صب بزن

تاخیر داری گلم؟

بعد موعد یه هفته خوبه بزن

بله عزیزم بزنی نشون میده

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
👧مامان فنقلی👶 👧مامان فنقلی👶 قصد بارداری