صبح
با ادار اول بهتره
چون چند ساعتی مونده و به نسبت دقیق تر هست
منم ۱۰ روز تاخیر دارم روز ۷ بیبی زدم منفی بود همیشه قبل پریود سینه درد اینا میگرفتم اما این ماه نه سینه درد دارم نه چیزی فقط یکم کار میکنم یا بعد رابطه کمر درد شدید میگیرم قبلان اصلان این طوری نبودم و حالت تهوع شدید داشتم الان خیلی بهتر شدم نمیدونم باردارم یانه مغزم چند ماه پیش ها یه بار بتا دادم منفی شد تا چند وقت حالم بد بود الان نمیخوام دوباره بتا بدم منفی بشه اگه حامله نیستم میگم اگه حامله بودم ۷ روز تاخیر بیبی چک نشون میداد مارکش ام خوب بود
من اینقد عجله داشتم ساعت دو شب انجام دادم ولی بعد ۲۰دقیقه خط مثبت کمی رنگ داد البته قبل موعود پریودیم بود
بستگی داره چند روز از لقاح گذشته باشه
اگه اوایل باشه صبح بهتره چون چند ساعت ادرار جمع میشه و سطح هورمون بالاتره
اما اگه چند روزی گذشته باشه و سطح هورمون تو ادرارت بالا رفته باشه هر ساعتی از روز بزنی مشخصه
خودم صبح روز موعدم زدم مثبت بود اما کمرنگ ، حتی یک هفته بعد از موعد هم زدم خیلی پررنگ نبود با اینکه بتا ۶۰۰۰ و خوردی بود
ادرار اول صبح اونم از روز سوم تاخیر پریود
من هرسری طاقت نیاوردم برای صبح
وسط روز زدم نشون داده
اگر موعدت گذشته بژن
اره لقاح تشکیل شده باشه هروقت بزنی نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.