۵ پاسخ

منم فردا موعدمه

بنظر من بزار اگه تاخیر داشتی بزن

من پنج روز قبل زدم مثبت شد بازم ادم به ادم فرق داره اضافی داری بزن انشاالله مثبت شه زودترخوشحالذشی😂😍

زوده بزار یه هفته از موعدت بگذره بعد بزن

واسه اقدامی ها گروه دارم که باهم تجربه به اشتراک میزاریم خواستی بیا

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🩷 مامان فندق کوچولو👶🩷 ۲ ماهگی