۱۸ پاسخ

عزیزم شما باردار بودین

اینا رو امروز زدم یک ساعت اول هیچ هاله ای نداشت و یه خط بود بعد چند ساعت این هاله افتاد یعنی بارداریه؟؟؟
اخریه رو هم چند ساعت پیش دوباره زدم این الان هیچ هاله نداره
یا مشکل از بیبی چک بود؟

تصویر

باردار بودی؟

کاذبه

منم روز ۵ آزاد سازی بی‌بی زدم واز کیت استفاده کردم

تصویر

سلام عزیزم میشه درخواستمو قبول کنی

منفیه

من ۱۶ سیکل آزاد سازی زدم

مارک بی بی چک چیه ؟

منم روز ۱۰ زدم هاله داره 🥲 دو روز دیگه موعدمه

اره من شنیدم 14روز بگذره قطعی نشون میده اگه حامله باشی

همون لحظه افتاد

معمولاً میگن 14روز بعد آمپول
اما در اصل باید صبرکنید اگه پریودتون عقب افتاد

صبر کن یه هفته دیگه بگذره بعدش بزن عزیزم

عزیزم معمولا چند روز بعد از تاخیر تست میزنن‌

هاله داره عزیزم به نظرم مثبت
همون لحظه افتاد؟

هاله داره

روز پونزدهم بزن خیلی زود زدی

سوال های مرتبط

مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری