۲ پاسخ

من دوماهگی۴۵۰۰بود کمه اره منم وزن دخترم کم بود 😢

بستگی به وزن تولدش داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان امیررضاجون💙😚 مامان امیررضاجون💙😚 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۱۰ ماهگی