۳ پاسخ

سلام نه عزیزم عادی نیست‌...فشارت بگیر..قندت چک کن...غذا چی خوردی مسموم‌نشده باشی‌..اگه دیدی با تاری دید سرگیجه برو دکتر

اگه قطع شده بوده دوباره برگشته فک کنم بری دکتر بهتره

من هنوزم صبحا بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ارکان مامان ارکان ۱۰ ماهگی