سلام بچه ها کیا اینجا سیسمونی گرفتن؟

۶ پاسخ

من تقریبا همه چی گرفتم، یسری خوردریزمونده

والا من کل چوبی ها به اضافه گهواره و روروک و ست ساک لوازم کریر و کالسکه ماشین لباس شویی ۵۰ میلیون شد

منم تا الان چیزی نگرفتم
منتظرم جنسیتش مشخص بشه

بنظر شما الان با چقدر میشه سیسمونی خرید یدونه گهواره تا یکسالی با کمد کوچولو و بقیه وسیله هاش

من هیچی نخریدم هنوز

من سر دخترم سیسمونی داشتم

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری