۴ پاسخ

از سونو میشه حدس زد.از آزمایش ساده غربالگری نمیشه گفت. مگر اینکه سلفری یا آمنیو سنتز داده باشی.

میگن اگه فرم سرش گرد باشه دختره اگه ی کم کشیده باشه پسره

من شنیدم عدد بتا بالای ۳۰ و مام بالای ۱دختره

از رو فرم سر حدس میزنن

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری