۵ پاسخ

من ک۳/۴۰۰بدنیااومدسایز۱پوشیدم الان ۴/۳۰۰هس سایز۲میپوشم ۱هم براش میپوشم

من. ک دوصفر می‌گرفتم

صفر گرفتنش الکیه همون یک خوبه

پسرمن سه ونیم بود سایزدوصفر اندازش بود اما سایز صفر توتنش گشاد میومد

بچه من سه کیلو و چهل به دنیا اومد صفر واسش بزرگ بود دو صفر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی
مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی