سلام قرص اوزیل خوبه ؟

۵ پاسخ

عزیزم برا شما تاثیر داشت؟

منم بعد سقط تنبلی گرفتم دکتر بهم داد یه ماه خوردم تنبلیم رفع شد ولی هنوز دارم میخورم الان ماه دوم اقدامم

من تنبلی تخمدان داشتم استفاده کردم به مدت
و خوب بود تاثیر داشت

سلام اره برا تنبلی تخمدانه منم دارم میخورم

سلام من ميندازم آره خوبه

سوال های مرتبط

فری فری قصد بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری