۶ پاسخ

قرص ویتاگنوس وکپسول پونیکا من استفاده کردم بدون هیچ داروی دیگه ای این ماه درکمال ناباوری کیت تخمکگذاری زدم مثبت شد من همه داروهای تقویتی امتحان کردم همه کیست میشه یه.دوره قرص دوزسپیتومصرف کردم همون موقع هم اون دوتاقرص بامتفورمین

اوزیل خوبه ،دکترم داده،چلی گفت اینو میخوری دیگه لازم نیست فولیک اسید بخوری

والا من یه سال اوزیل میخورم انگار ن انگار اصن تاثیر نداره

دکتر داده هردو رو مصرف کنم یا یکیش

خیلی‌ خوبه

بله اوزیل عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته دهم بارداری