قرص ویتاگنوس وکپسول پونیکا من استفاده کردم بدون هیچ داروی دیگه ای این ماه درکمال ناباوری کیت تخمکگذاری زدم مثبت شد من همه داروهای تقویتی امتحان کردم همه کیست میشه یه.دوره قرص دوزسپیتومصرف کردم همون موقع هم اون دوتاقرص بامتفورمین
اوزیل خوبه ،دکترم داده،چلی گفت اینو میخوری دیگه لازم نیست فولیک اسید بخوری
والا من یه سال اوزیل میخورم انگار ن انگار اصن تاثیر نداره
دکتر داده هردو رو مصرف کنم یا یکیش
خیلی خوبه
بله اوزیل عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.