۷ پاسخ

عزیزم دکترتون کیه تو رشت

سه ماه قبل اقدام باید فولیکو شروع کنی

شما اوزیل پلاس روزی چندتا میخورید؟واسه چی دکترتون داده؟

من دکتر اوزیل داد خوردم بعد وقتی رشد فولیکولم خوب بود تو دوره تخمک گذاری اقدام داشتم و فولیک اسیدم خوردم با ویتامین دی

بله من دوتاشو میخورم

اره باید بخوری

من میخورم در کنارش اما فولیک اسید نیست ی کپسول قوی دیگس واسه فقر اهن میخورم

سوال های مرتبط