۲ پاسخ

عزیزم اگه ابروهای خودتو میتونی تقوییت کن نرو بعدا پشیمون میشی چون سری اول حالت خطی میزنن بعد شارژ که میری خطا به هم میخوره همون سایه میشه

ن چ اشکالی منم انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری