مامانا با غذا نخوردن بچه هاتون چیکار میکنید

۹ پاسخ

قرص افسردگی مصرف میکنم🥲

سلام درخواست میدهید ممنون

هیچ. گرسنه میشه میخوره اصلا اجبارش نمیکنم

یه سال نخورد آخرش به کارتن و تلوزیون پناه آوردم یکم بهتر شده

تو این سن عادیه دوباره درست میشه

هیچی اعصاب برام نذاشته. هرچ می‌خوام بیخیال بشم نمیشه . دختر هم قد هم وزنش خیلی کمه

به نام خدا هيچي حرص ميخورم

بهش زینک و ویتامین میدی؟ اثر داره رو اشتها

هیچی کلا کارنداشتم گاهی میشد صب تا شب هیچی نمیخورد منم بیخیال میگذروندم الان یه چندوقتی هس بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری