۷ پاسخ

کل روز رو سردرد هسته روانی شدم همش گریههه همیش جیغ

ساکمو بستم برم دیوونه خونه

خسته امممم خستهههههه

امروز ساعت ده بیدار شد. تا ساعت دوازده ۷بار گریه کرد
که چرا این کارتونکه تموم شد
چرا تخم مرغ آبپز کردی
چرا پوستش گرفتی من میخواستم بگیرم
چرا ایطووو او طوووو کردی
سه تا تو سری زدم خودم هنوز داره سرم درد می‌کنه

بعد هر جا هم میریم میگن پسر تو چرا ایقد ایراد میگیره گریه می‌کنه
پنج تا پسر دورمونن همسن پسر من اونا اصلا گریه نمیکنن
پسر من میزنشون اونا گریه نمیکنن اونا تا میزنن پسر من غش میکنه

تو سر خودم میزنم

من هرچی میگم برعکس انجام میده خودشم با دادو جیغ و گریه

منکه هرچی حرف خودش باشه شده

سوال های مرتبط