۷ پاسخ

من ۱۹ هفته ویک روز رفتم

من دکترم گفت ۱۸ هفته و دو روز برو ولی سونو گرافی وقت داد واسه ۱۸ هفته و ۳ روز وقت داد یک روز که اشکالی نداره

دقیقا زمانشه که بری

اره خوبه

عالیه

خیلیم خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری