خانما سزریان چقد طول میکشه؟

۸ پاسخ

فردا عمل دارم ولی درد هم دارم برام دعا کنید استرس گرفتم

بخدا میگفتم طبیعی خیلی خوبه سه بار معاینه ام کردن گریه ام گرفت دیگ سزارین شدم خیلی خوب بود

من نیم ساعت کلا همه زایمانم همچی بود بی حسی کمر بعد بردن بخش شبش هم بلندشدم راه رفتم 😁😁

15 دقیقه

بعد چقد از قبلش بستری میکنن

خوبه خیلی طول نمیکشه

کلا نیم ساعت نمیشه. یک ساعت ریکاوری داری بعد میایی تو بخش انشالله

بیست دقیقه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی